چرا قرص لاغری نه؟؟؟

چرا قرص لاغری نه؟؟؟

درست انتخاب کنیم!!!

چرا قرص لاغری نه؟

هیچ دارویی بدون عوارض نیست. قرص لاغری هم می‌تواند تاثیرات منفی و مخربی بر جسم و روان ما داشته باشد، مانند عصبی شدن بی‌دلیل، مشکلات قلبی، مشکلات گوارشی، کاهش جذب ویتامین‌های غذا و… که البته اینها جدا از عوارض خطرناک و حتی مهلک بعضی از داروهای رایج است که هیچ مجوز علمی ندارند یا با مجوزهای تقلبی عرضه می‌شوند. بعضی از قرص‌های لاغری موجود با ادعای افزایش سوخت و ساز، حاوی مواد اعتیادآورند یا در ترکیب‌شان از هورمون‌هایی استفاده شده که می‌تواند باعث ضربان نامنظم و ایست قلبی شود.

تاثیر قرص لاغری کم و محدود است و طبق ادعای کمپانی‌های عرضه کننده، معمولاً در کل بیشتر از سه تا پنج کیلوگرم نیست.

تاثیر قرص لاغری موقتی است. قرص لاغری دلایل اضافه‌ وزن را که در سبک زندگی ماست برطرف نمی‌کند و عادت‌های ما را تغییر نمی‌دهد. قرص لاغری یا اشتها را کاهش می‌دهد یا جلوی جذب چربی‌ها را به بدن می‌گیرد. پس تاثیرش محدود به زمانیست که آن را می‌خوریم و با کنار گذاشتنش اثراتش هم از بین می‌رود و وزنمان برمی‌گردد.

لاغر شدن با قرص لاغری مثل نمره گرفتن با تقلب است و لطف و لذت چندانی ندارد، در حالی که لاغر شدن با تلاش فردی بسیار لذت‌بخش است و باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت درونی می‌شود. ما دوست داریم فردا وقتی در آینه نگاه می‌کنیم بگوییم این من بودم که خودم را لاغر کردم. در آن صورت بیشتر مراقب دستاوردهایمان خواهیم بود و مثل یک دارایی گرانبها از آن مراقبت خواهیم کرد و احتمال برگشت وزنمان به حداقل خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس محصولات